ALTIJD ALS CADEAUTJE VERPAKT | VERZONDEN BINNEN 1-3 WERKDAGEN

Veelgestelde vragen


Algemeen / Producten
Hey Mariëlle, waarom ben je eigenlijk een webshop gestart?

Mijn doel met Hey Sunshine: dingen die mij blij maken met jullie delen! Ik zie sieraden als een herinnering, of ik het sieraad nu heb gekregen van familie of vrienden na het behalen van een mijlpaal of dat ik het sieraad zelf heb gekocht en er later herinneringen mee heb gemaakt. Ze laten mij denken aan bepaalde fases in het leven. Little wearable moments.

Kwaliteit is voor mij dan ook erg belangrijk, herinneringen wil je immers altijd bij je houden. Ik zie genoeg websites voorbijkomen die snel verkleurende sieraden verkopen voor (in mijn ogen) te veel geld. Hoewel herinneringen natuurlijk van onschatbare waarde zijn, probeer ik ze te creëren in items van hoogwaardige maar betaalbare kwaliteit.

Naast zelfgemaakte sieraden kun je bij Hey Sunshine in de (nabije) toekomst ook producten vinden van andere inspirerende merken waar ik jullie graag mee kennis laat maken. Denk bijvoorbeeld aan handgemaakte sieradendoosjes afkomstig van Bali. Een ding is zeker: stay tuned for more!

Van welke materialen maakt Hey Sunshine gebruik?

Zo lang mogelijk van je sieraden kunnen genieten, daar draait het om bij Hey Sunshine. Niets zo frustrerend als wanneer je nieuwe oorbelsetje al binnen een maand verkleurd. De sieraden van Hey Sunshine zijn allemaal gemaakt van materialen die wel tegen een stootje kunnen: Sterling Zilver, Gold Filled, Vermeil en Stainless Steel. Omdat alle items langdurig meegaan, zijn ze ook heel geschikt om cadeau te geven. Een herinnering voor altijd!

Kijk voor de volledige beschrijving van de verschillende materialen en hun verzorging op de pagina materialen en verzorging.

Ik heb een super leuk armbandje/kettinkje/enkelbandje gezien, maar kan ik deze ook in een andere maat krijgen?

Dat kan zeker! Stuur vrijblijvend een berichtje naar info@heysunshine.nl. Na overleg maak ik je favoriete sieraad speciaal voor jou op maat.

Soms kan het zo zijn dat ik niet alle materialen van een bepaald sieraad op voorraad heb. In overleg met elkaar beslissen we dan wat te doen.

Ik heb eigenlijk zelf een heel gaaf idee in mijn hoofd over een sieraad. Kan ik dat bij jou laten maken?

Graag ga ik met jou aan de slag om jouw nieuwe forever memory te maken! Ik ben natuurlijk geen goudsmid, maar maak sieraden op basis van kralen en andere materialen. Stuur vrijblijvend een mailtje naar info@heysunshine.nl en ik bekijk eerlijk wat ik voor je kan doen. Het verwerken van (oude) kralen uit sieraden die veel voor je betekenen, behoort zeker tot de mogelijkheden.

Mocht je inspiratie/voorbeeld-foto's hebben, stuur die dan mee in de mail

Bestellen
Ik heb iets leuks gezien. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Super om te horen dat je iets leuks hebt gevonden!

Volg de volgende stappen om een bestelling te plaatsen:

  1. Plaats het gewenste artikel in je winkelmandje;
  2. Klik in de rechterbovenhoek van de website op de icoon van het winkelmandje en controleer je bestelling;
  3. Ben je tevreden met je bestelling? Klik dan op "afrekenen"; 
  4. Vul op het volgende blad je persoonlijke gegevens en de gewenste bezorgmethode in;
  5. Klik op "doorgaan met verzenden";
  6. Kies de gewenste betaalmethode en klik op "bestelling nakijken", hier kun je je gegevens nog een keer controleren;
  7. Klik op "bestelling voltooien". Je wordt naar de beveiligde betaalomgeving gestuurd.
  8. YES! Je bestelling is geplaatst. Je ontvangt een mailtje ter bevestiging. 
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ter bevestiging van je bestelling ontvang je binnen maximaal 24 uur een mail met daarin je ordernummer en een overzicht van je bestelling. Geen mail hebben ontvangen? Check dan eerst je spambox. Mocht de bevestiging daar ook niet inzitten, neem dan contact met mij op via info@heysunshine.nl

Ik heb per ongeluk een fout adres doorgegeven bij mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?

We hebben allemaal weleens van zulke momenten ☺. Geen paniek. Stuur gelijk een mailtje naar info@heysunshine.nl met je bestelnummer en je goede adres. Je pakketje wordt immers zo snel mogelijk verzonden. Is je pakketje al onderweg als je erachter komt? Dan kan Hey Sunshine je helaas niet meer helpen. Wel kun je natuurlijk zelf contact proberen te zoeken met het adres waar het pakketje is bezorgd. 

Verzenden
Wat kost verzenden?

Verzendkosten binnen Nederland bedragen €2,95. Bij besteding van €75,00 of meer is verzending gratis.

Je order wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen verzonden in een beschermde brievenbusdoos.

Hoe snel heb ik mijn pakketje in huis?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst wordt je order binnen 1 - 3 werkdagen verzonden met DHL. DHL doet er daarna gebruikelijk 1 of 2 werkdagen over om je pakketje te bezorgen.

Heb je je bestelling voor een bepaalde datum nodig? Neem dan even contact op via info@heysunshine.nl. Ik help je graag!

Moet ik thuisblijven voor het ontvangen van mijn bestelling?

Je hoeft niet thuis te blijven voor je pakketje. Je nieuwe sieraden verschijnen vanzelf in je brievenbus!

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is mogelijk om je bestelling op te halen in Leiden (op afspraak). Kies bij het afrekenen voor de optie 'ophalen' en stuur een mailtje naar info@heysunshine.nl voor het maken van een ophaal-afspraak.

Retourneren
Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ik hoop natuurlijk dat je aankoop naar wens is, maar mocht er toch iets zijn dan is retourneren mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Stuur voorafgaand aan je retourzending een mail naar info@heysunshine.nl met de volgende informatie:

  • het bestelnummer
  • het product/de producten die je retour stuurt
  • reden van retour (niet verplicht)
  • of je het pakketje graag opstuurt of afgeeft in Leiden

Je ontvangt altijd binnen 1 - 2 werkdagen een reactie, met een bevestiging van het retouradres of om een afspraak te maken voor aflevering.

Na je retouraangifte heb je nog eens 14 dagen om je pakketje af te (laten) leveren. Zodra ik je pakketje retour heb gekregen, ontvang jij een bevestiging van retour. Na retourbevestiging wordt het aankoopbedrag van het product/de producten binnen een termijn van 5 werkdagen teruggestort. Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee is betaald.

In verband met hygiëne kunnen oorbellen en piercings helaas niet worden geretourneerd.

Voorwaarden retour
Producten die je retour stuurt dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Verpak ze, voor zover mogelijk is, in de originele verpakking.

De retourzending is voor eigen kosten, en is op eigen risico. Hey Sunshine is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Zorg dus dat de producten goed zijn verpakt en (het liefst) met Track & Trace worden verzonden.

Indien het vermoeden bestaat dat retour gezonden artikelen gebruikt of beschadigd zijn door koper behoudt Hey Sunshine het recht deze artikelen te weigeren.

Als je originele bestelling boven de €75,- was en je dus geen verzendkosten hebt betaald, is het volgende van toepassing: Is het bedrag van je bestelling na de retourzending nog boven de €75,-, blijft verzending gratis, is het bedrag van uw bestelling na de retourzending minder dan €75,- dan vervalt de gratis verzending. Het verschuldigde bedrag wordt afgetrokken van het bedrag dat over wordt gemaakt.
Is het mogelijk om producten te ruilen?

Direct ruilen is helaas niet mogelijk. Stuur je je product retour en wil je voor je retourgeld graag een andere maat of kleur ontvangen? Plaats dan een nieuwe bestelling.

Overig
Help! Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Staat jouw vraag er niet tussen? Laat dit dan weten via info@heysunshine.nl en ik help je graag verder.